"Jeg havde en fantastisk oplevelse da jeg spillede i Det Røde Pakhus.
Musisk Forening Skælskør var super tjekkede og fik os virkelig til at føle os velkommen.
Jeg glæder mig til at komme igen."
- Mathilde Falch

Om foreningen

I Musisk Forening Skælskør er der plads til alle der brænder for musik, om man spiller og synger selv eller gerne vil opleve andre, er det her det sker!
Vi har startet foreningen for bl.a. at give plads til dem der ikke er færdige med at prøve tingene af og som mangler et sted at udfolde sig eller prøve sig frem. Igennem større koncerter og lokale "warm ups" vil vi I Musisk Forening Skælskør gerne bruge musikarrangementer til at udvide interessen for musik og opfylde et lokalt musikbehov.

- Lad os mødes om musikken!

Medlemskab

For at støtte Musisk Forening Skælskør kan man melde sig ind som medlem. Det koster 100kr om året og er med til at give foreningen liv og muligheder. Som medlem kan man få nyhedsmails ud omkring kommende arrangementer.

Betaling kan gøres via MobilePay på nr. 95485
Dertil skal knyttes beskeden”kontingent + navn” eks. Kontingent Jens Jensen. Samtidig sender du en email til Musiskforening@gmail.com med dit navn og email, i tilfælde af at du ønsker nyhedsbrev.
Ellers kan der betales kontant til koncerterne ved indgangen og oplysninger om navn og email samtidig.

Vi håber at i har lyst til at støtte op om Musisk Forening Skælskør og på at se jer til vores arrangementer!
Venligst Musisk Forening Skælskør